Vlevo japonští muži dříve, vpravo japonští muži dnes
Zprávy z Japonska tvrdí, že 60 procent japonských mužů ve věku 20 až 34 let vykazuje přinejmenším některé z "býložravých tendencí", kdy většina těchto mladých mužů prohlašuje, že má malý či žádný zájem o sex. Japonské úřady tvrdí, že tento trend přispívá k prudce se propadající porodnosti v této zemi.
Podle této čínské zprávy nazvané "Víte, jak tvrdě CIA pracuje," se to "oslabování temperamentu mužnosti" šíří z Japonska do ostatních částí východní Asie včetně Jižní Koreje a Číny.
Pekingští experti srovnávali čínský zábavný průmysl, který "prosazuje feminizované mužské herce" s Hollywoodem, kde "mužské hvězdy takové nejsou a většina jsou tvrdí chlapi."
Největší celebrity na pevninské Číně jsou často dováženy z K-Pop průmyslu v Jižní Koreji.
Jejich styl v Číně ovlivnil generaci mladých fanoušků, kteří jsou stejně jako jejich idoly gracilní, bledí, něžní a půvabní.
Times hlásí:
To rozzuřilo Peking, který si spojuje sílu národa s chlapskou mužností. V úvodníku ve státem vedené tiskové agentuře Xinhua si z těch xiao xian rou dělají legraci jako z "bábo- kluků" nezpůsobilých k úkolům "pomoci svému národu dosáhnout jeho národního obrození."
Loni státní tisková agentura Xinhua bědovala na zpěváky z nové skupiny Noví F4, jako nad "křehulkami v gatích" a tvrdila o nich, že to nejsou "ani chlapi ani baby."
"Vypadají androgynně a jsou napatlaní make-upem. Jsou gracilní a slaboučcí," napsal vlivný esejista píšící pod jménem Xinshiping.
"Dopad této patologické kultury na mladou generaci je nevyčíslitelný."
Tvrdí, že CIA působení směřující k od-mužnění mladých asijských mužů se sice může někomu jevit jako vymyšlené, ale tato agentura už stvořila a rozhýbala daleko méně pravděpodobné sociálně patologické trendy jako např. feminismus, moderní umění a hip hop, jen aby ovlivňovala a přetvářela společnost.
Ikona první vlny feminismu Gloria Steinem byla celoživotní agentkou CIA, která pro CIA špehovala studenty a rozvracela jejich shromáždění.
Miláčkem médií se stala v důsledku konexí se CIA.
MS Magazine, kterému dělala spoustu let redaktorku, byl nepřímo financován CIA.
A jak referoval Independent, CIA vytvořila i americké abstraktní moderní umění expresionismus jako zbraň Studené války
Po celá desetiletí se to v uměleckých kruzích ozývalo buď jako fáma nebo jako žert, teď je to ale už potvrzeno jako fakt.
Ústřední zpravodajská služba využívala moderní umění - včetně prací takových umělců jako Jackson Pollock, Robert Motherwell, Eillem de Kooning a Mark Rothko - jako zbraň ve Studené válce.
A proč je CIA podporovala? Protože v propagandě studené války se Sovětským svazem šlo toto nové umělecké hnutí předvádět jako důkaz tvořivosti, intelektuální svobody a kulturní síly USA, kterému nemůže ruské umění váznoucí ve svěrací kazajce komunistické ideologie konkurovat.
Aby čínská vláda v posledních letech vlivu CIA vzdorovala tak podpořila filmy jako Vlčí válečník 2 s osvalenými chlapáky v hlavních rolích, kteří jsou chlapáčtí a militarističtí.
"Každý, kdo urazí Čínu, bude zabit bez ohledu na to, jak daleko ten cíl útoku je," je řídící linií tohoto filmu, který uchvacuje zbraněmi, výbuchy a tanky, píší.
Tak se ještě ukáže, jestli budou takové filmy vlivnější než ty ódy na metrosexuály.